تاثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران
همراه با پرسشنامه
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 36 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
شرح مختصر:
مدیریت بحران دارای جنبه های زیادی است و مسائلی از قبیل فرهنگ سازمانی، ساختار، آموزش، تکنولوژی و. را دربر میگیرد، در این پژوهش به بررسی یکی از عناصر اصلی مدیریت بحرانی یعنی ارتباطات سازمانی پرداختهایم.
جامعه آماری این پژوهش، شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران در منطقه تهران است. مدیریت بحران در این شرکت - با توجه به نقش مهمی که این شرکت در توسعه اقتصادی کشور برعهده دارد – از اهمیت زیادی برخوردار است.
این پژوهش براساس دادههای جمع آوری شده در نیمه دوم سال 1385 و اوائل سال 1386 از نمونهای متشکل از 91 نفر از مدیران و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران منطقه تهران، انجام شده است.
نتایج تحقیق نشان میدهد که بین ارائه انواع اطلاعات از جمله دسترسی به اطلاعات بهنگام، صحیح، مناسب، کامل و سریع و همچنین کانالهای ارتباطی و مدیریت بحران رابطه معنیداری وجود دارد؛ اما بین شاخص بازخور و مدیریت بحران رابطهای وجود ندارد.
فهرست مطالب
روش نمونه گیری و حجم نمونه. 12
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
تاثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران
فیلم آموزش نرم افزار کتیا به زبان فارسی بخش طراحی قالب سنبه و ماتریس - Die Cutting
فیلم آموزش نرم افزار کتیا به زبان فارسی بخش طراحی قالب سنبه و ماتریس2 -2 Die Cutting
فیلم آموزش نرم افزار کتیا به زبان فارسی بخش طراحی گیر بکس -Gear Box Design
تحقیق ,مدیریت ,بحران ,شرکت ,های ,فرضیه ,مدیریت بحران ,شرکت ملی ,نفتی ایران ,ملی پخش ,آزمون فرضیه ,تاثیر ارتباطات سازمانی
درباره این سایت